100 წლის შემდეგ :)))

დღეს რაღაც სევდიან განწყობაზე ვარ, რატომღაც მომინდა პანჩოს სიმღერებისთვის მომესმინა. უნდა ვაღიარო, რომ მისი სიმღერები, სევდიანთან ერთად ლამაზიცაა და სასიამოვნოდ მოსასმენიც. : ))) . თუ რომელიმე თქვენგანიც ასეთ სევდიან ხასიათზეა, ჩემი რჩევა იქნება, რომ პანჩოს სიმღერებს აუცილებლად მოუსმინოთ.

ბევრი რომ არ გავაგრძელო, აი ისინიც : )))

პანჩო – 100 წლის შემდეგ

პანჩო – ცაში ახედე

თუ რომელიმე თქვენგანი დაინტერესებულია, თუ როგორ უნდა დაუკრას ეს სიმღერები გიტარაზე აი აკორდებიც და ტექსტიც : )))

პანჩო – 100 წლის შემდეგ

E    E7    Am    Dm    Em

ასი წლის შემდეგ ისევ ქალაქში ზამთარი მოვა.
Am Dm G
ასი წლის შემდეგ ისევ დაიწყებს ფანტელი თოვას.
Dm C Am
ასი წლის შემდეგ ისევ გეჯდები მღელვარედ გვერდზე.
F E7
ასი წლის შემდეგ ისევ გაკოცებ მხურვალედ ხელზე.

მისამღერი:
Dm G C Am
მე ისევ მიყვარხარ როგორც უწინ,
Dm G C Am
და ისევ მაკვირვებს შენი ცრემლები,
Dm G C Am
მე ისევ გნახე ქუჩაში გუშინ,
Dm E7
და ავიფარე სახეზე ხელი.

ასი წლის შემდეგ ისევ ვიჯდებით მე და შენ ბაღში.
ასი წლის შემდეგ ისევ ვიჩხუბებთ, შენ წახვალ სახლში.
ასი წლის შემდეგ გზას გამინათებს მე შენსკენ მთვარე.
ასი წლის შემდეგ როცა გამიღებ პატარავ კარებს,
მე გეტყვი

მისამღერი

ასი წლის შემდეგ ალბათ ვიქნებით ასოცდაათის.
ასი წლის შემდეგ მოგვენატრება ჩვენ ოცდაათი.
ასი წლის შემდეგ ისევ ვიჯდებით ბებრები ერთად.
ასი წლის შემდეგ როცა ვიქნებით ჩვენ ახლოს ღმერთთან,
მე გეტყვი.

პანჩო – ცაში ახედე

Dm E Am
ცაში ახედე რა ლამაზია ვარსკვლავთა ცვენა
Dm G C
ცაში ახედე რა ლამაზია ეს თეთრი მთვარე
Dm G
.. რა ლამაზია თეთრი ღრუბლები
C Am
თავი დამადე ნუ იღრუბლები
Dm
მე შენთვის მინდა
E
ეს ვარსკვლავები
Am A7
მთვარე და ღამე X2

ცაში ახედე, რა ლამაზია ეს ცისარტყელა,
ცაში ახედე, როგორ უხდება მას ვარდისფერი,
რა ლამაზია ო, მზის სხივები,
თავი დამადე, ნუ იბღვირები
მე შენთვის მინდა ამ ცისარტყელის
ფერები ყველა ოჰ, ო, ო
რა ლამაზია ო, მზის სხივები,
თავი დამადე, ნუ იბღვირები
მე შენთვის მინდა ამ ცისარტყელის
ფერები ყველა.

ცაში ახედე, რა ლამაზია ეს სიყვარული,
რა ლამაზია, რომ ამ სიყვარულს ფერება უნდა
რა ლამაზია ამაზე ფიქრი,
თავი დამადე, მომეცი ფიცი
რომ გეყვარები ამ ცხოვრებაში
პატარავ მუდამ ოჰ, ო, ო
რა ლამაზია ამაზე ფიქრი,
თავი დამადე, მომეცი ფიცი
რომ გეყვარები ამ ცხოვრებაში
პატარავ მუდამ.

One thought on “100 წლის შემდეგ :)))

კომენტარის დატოვება

